مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-13اقتصادي

ارزش افزوده محصولات صادراتی زنجان 4 برابر میانگین کشوری است 


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: ارزش افزوده هر تن محصولات تولیدی و صادراتی استان زنجان چهار برابر میانگین کشوری است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رنگ رونا، عصر یکشنبه در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: 1401، سال پرچالش در حوزه تجارت خارجی بود، هرچند بخشنامه ها و ممنوعیت های صادراتی وضع شده در سنوات گذشته، در سال قبل و امسال کمتر شده است.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات در حوزه اقتصاد و تجارت به سیاست های کلان کشوری مربوط می شود، ابراز کرد: رفع این چالش ها زمان بر بوده و نیاز به انرژی مضاعف دارد.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان به ابلاغیه صادر شده بر اساس قانون بودجه 1401 اشاره کرد و گفت: این ابلاغیه صادرکنندگان را مکلف کرده که برای محصولات معدنی فلزی و غیرفلزی که به صورت خام و نیمه خام صادر می شود، عوارض صادراتی پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه این عوارض قبلاً 0.

5 درصد بود، عنوان کرد: از دو هفته پیش این عوارض به 2 درصد افزایش یافته است و در این بین باید مابه التفاوت محصولات صادر شده از ابتدای سال نیز پرداخت شود.

رنگ رونا با بیان اینکه ابلاغ دستورالعمل ها بعد از گذشت چهار ماه از سال برای صادرکنندگان بلاتکلیفی ایجاد کرده است، تصریح کرد: این موضوع در کنار چالش های ارزی، مشکلات جدیدی را برای فعالانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش افزوده محصولات صادراتی زنجان 4 برابر میانگین کشوری است 

ارزش افزوده محصولات صادراتی زنجان 4 برابر میانگین کشوری است